Domesta Deweloper Gdańsk

Polityka prywatności

Zanim skorzystasz z Serwisu w jakiejkolwiek formie, zapoznaj się z pełną treścią niniejszej Polityki. Pamiętaj, że korzystanie z Serwisu oznacza pełną akceptację procedur i standardów stosowanych przez firmę Domesta Sp. z o.o. i wynikających z Polityki.

Jeżeli nie akceptujesz procedur wynikających z Polityki, nie możesz korzystać z Serwisu. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości – jesteśmy do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami korzystając z danych kontaktowych podanych w zakładce kontakt.
 

I. Ogólne informacje

Niniejsza Polityka została wydana przez spółkę DOMESTA Sp. z o.o.. i jest adresowana do wszystkich użytkowników naszych strony internetowej (dalej: „Strona”) klientów, partnerów biznesowych, dostawców, usługodawców i ich osób kontaktowych (dalej łącznie: „Kontrahenci”). Definicje użyte w niniejszej Polityce zostały wyjaśnione w punkcie XIII poniżej.
 
Celem niniejszej Polityki jest dostarczenie informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych Kontrahentów będących osobami fizycznymi, w tym prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą oraz osób kontaktowych pozyskanych od wszelkich Kontrahentów, przekazanych Administratorowi, w tym w związku ze współpracą lub wykonaniem umów łączących Administratora z Kontrahentami.
 
Administratorem Twoich danych osobowych, w zakresie określonym w punkcie II poniżej, jest: 
  • DOMESTA Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Budowlanych 68 B, 80-298 Gdańsk.
  • Inspektorem Ochrony Danych jest Ireneusz Pokorski.
  • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Domesta Sp. z o.o. możliwy jest pod adresem email: iod@emphatygroup.pl.
  • Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Niniejsza Polityka może być zmieniana i aktualizowana, aby uwzględniać zmiany w praktykach związanych z Przetwarzaniem Danych Osobowych przez Administratora lub zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Zachęcamy do uważnego zapoznania się z niniejszą Polityką i regularnego sprawdzania tej strony w celu weryfikacji zmian, które Administrator może wprowadzić zgodnie z postanowieniami niniejszej Polityki.
 

II. Podstawy i cele przetwarzania danych osobowych kontrahentów

Pozyskiwanie Danych Osobowych: Dane Osobowe są pozyskiwane bezpośrednio od Ciebie lub mogą być pozyskiwane od innych osób, tj. od naszych Kontrahentów, którzy przekazali nam Twoje Dane Osobowe w związku z realizacją umów zawartych z Administratorem, na przykład: Twojego pracodawcy, zleceniodawcy lub innego podmiotu, który reprezentujesz w kontaktach z Administratorem. Możemy pozyskać również Twoje Dane Osobowe z informacji opublikowanych w mediach społecznościowych, w zakresie, w jakim informacje te są widoczne jako publiczne oraz od podmiotów trzecich (np. od Kontrahentów, od pośredników finansowych, od podmiotów egzekwujących prawo, w tym organów administracji lub sądów, itp.).
 
Administrator pozyskuje również Twoje dane osobowe, podczas Twoich wizyt na stronach Administratora lub używania jakichkolwiek funkcji lub zasobów dostępnych na lub poprzez Stronę.
 
Podczas wizyty na Stronie żadne Dane Osobowe Kontrahentów nie będą przechowywane przez Administratora, bez wcześniejszej, wyraźnej zgody Kontrahentów. Jednakże tymczasowe przechowywanie plików dziennika i plików cookies ułatwia korzystanie z naszej Strony. Z tej przyczyny Kontrahenci proszeni są o wyrażenie na to zgody na naszej Stronie. Udzielenie w/w zgody jest fakultatywne i nie wpływa na możliwość korzystania ze Strony. W niektórych przypadkach bez udzielenia takiej zgody możliwość korzystania z naszej Strony może być w pewnym stopniu ograniczona.
 
Podstawy prawne Przetwarzania Danych Osobowych: Podczas Przetwarzania Danych Osobowych Kontrahentów w celach wskazanych w niniejszej Polityce, Administrator może powołać się na jedną lub więcej z poniższych podstaw prawnych, zależnie od okoliczności:
 
  • w zakresie: danych osobowych Kontrahenta (będącego osobą fizyczną) tj.: imienia, nazwiska, firmy, danych adresowych, numeru NIP, numeru REGON, numeru konta bankowego, adresu e-mail dla celów wykonania umowy, której stroną jest Kontrahent lub do podjęcia działań na żądanie Kontrahenta, którego danych to dotyczy, przed zawarciem umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – jedynie przez spółki Administratora, z którymi Kontrahent zawarł/chce zawrzeć umowę;
  • w zakresie: danych osobowych Kontrahenta (będącego osobą fizyczną) oraz osób kontaktowych Kontrahenta: imienia, nazwiska, firmy, adresu prowadzenia działalności gospodarczej, numeru NIP, numeru rachunku bankowego, adresu do korespondencji, adresu e-mail – w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na administratorze w związku z realizacją umowy – tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jedynie przez spółki Administratora, na których ciąży obowiązek prawny;
  • w zakresie: imienia, nazwiska, adresu do korespondencji, numeru telefonu, adresu e-mail i innych przekazanych danych – w zakresie w jakim jest to niezbędne dla celów współpracy / realizacji umowy z Administratorem – w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na ułatwieniu współpracy / realizacji umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO- jedynie przez spółki Administratora, z którymi Kontrahent zawarł umowę;
  • w zakresie: danych osobowych Kontrahenta (będącego osobą fizyczną) oraz osób kontaktowych Kontrahenta: imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-email – w zakresie w jakim jest to niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub ochrony roszczeń w postępowaniu sądowym, administracyjnym lub też innym postępowaniu pozasądowym – w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na ustaleniu, dochodzeniu roszczeń lub praw Administratora lub ochrony przed takimi roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – jedynie przez spółki Administratora, posiadającymi ww. interes prawny;
  • w zakresie przekazanych Administratorowi danych szczególnie chronionych – w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – tj. na podstawie art. 9 ust. 1 lit f) RODO lub w zakresie danych dotyczących wyroków skazujących oraz naruszeń prawa, na zasadach wskazanych w art. 10 RODO – jedynie przez spółki Administratora, którym udzielono zgody na przetwarzanie Danych Osobowych;
  • w zakresie danych osobowych Kontrahenta (będącego osobą fizyczną) oraz osób kontaktowych Kontrahenta: imienia, nazwiska, nr telefonu, adres e-mail – w zakresie w jakim jest to niezbędne do prowadzenia komunikacji marketingowej i oferowania Kontrahentom produktów i usług Administratora – w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na marketingu bezpośrednim usług świadczonych przez Administratora, przesyłania informacji handlowej, dostarczaniu usług i komunikacji z Kontrahentami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przez wszystkie spółki Administratora;
  • w zakresie danych osobowych Użytkownika (będącego osobą fizyczną): imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail – w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na prowadzeniu komunikacji marketingowej dotyczącego informacji handlowych, promocyjnych i marketingowych Administratora oraz promowania działalności i pozyskiwania darowizn, przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. wysyłanie sms, e-mail, kontaktowanie się przez telefon), w tym do dystrybucji newslettera – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przez wszystkie spółki Administratora;
  • w zakresie danych osobowych Kontrahenta obejmujących dane takie jak typ urządzenia, system operacyjny, typ przeglądarki, ustawienia przeglądarki, adres IP, ustawienia językowe, daty i godziny łączenia się ze Stroną i inne informacje techniczne odnośnie komunikacji – w zakresie w jakim jest to niezbędne dla celów zarządzania systemami komunikacji, działaniach w celu bezpieczeństwa IT oraz prowadzenia i zarządzanie naszą Stroną, prezentowania jej treści; publikowania reklam i innych informacji promocyjnych i marketingowych poprzez naszą Stronę – w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na prowadzeniu Strony Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przez wszystkie spółki Administratora.
Przez uzasadniony interes Administratora należy rozumieć: ustalenie oraz dochodzenie roszczeń lub praw Administratora lub ochronę przed takimi roszczeniami, marketing bezpośredni usług świadczonych przez Administratora, w tym dystrybucję newslettera, przesyłanie informacji handlowej, dostarczanie usług i komunikację z Kontrahentami.
 
Przetwarzanie danych osobowych szczególnie chronionych oraz danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa: Niektóre kategorie danych osobowych są uznawane za szczególnie chronione zgodnie z przepisami o ochronie danych i jako takie podlegają wyższemu poziomowi ochrony i bezpieczeństwa. Zgodnie z przepisami, następujące kategorie danych osobowych są uznawane za szczególnie chronione:
 
  • rasa lub pochodzenie etniczne;
  • poglądy polityczne;
  • przekonania religijne lub filozoficzne;
  • członkostwo w związkach zawodowych;
  • życie seksualne lub orientacja seksualna;
  • fizyczne lub psychiczne zdrowie lub uwarunkowania zdrowotne;
  • dane genetyczne i dane biometryczne oraz
  • dane dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa.
Administrator może gromadzić i przetwarzać Twoje dane osobowe szczególnie chronione i dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa w bardzo ograniczonych przypadkach i tylko wtedy, gdy jest to niezbędne dla celu ich przetwarzania i tylko wtedy, gdy jest to dozwolone przez prawo.
 
Podanie danych osobowych: Podanie przez Ciebie bezpośrednio danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych osobowych może jednak uniemożliwić zawarcie umowy przez Administratora lub może wpłynąć na zakres usług, które Administrator będzie mógł świadczyć na Twoją rzecz.
 

III. Udostępnianie danych osobowych podmiotom trzecim

Administrator może udostępniać Dane Osobowe Kontrahentów następującym podmiotom trzecim:
 
  • organom administracji lub sądowym, na ich żądanie, w celu informowania o faktycznym lub podejrzewanym naruszeniu obowiązującego prawa;
  • księgowym, osobom przeprowadzającym audyty, prawnikom, agencjom PR, informatykom z uwzględnieniem obowiązku zachowania poufności wynikającego z umowy lub obciążającego te podmioty z mocy prawa;
  • innym podmiotom trzecim przetwarzającym powierzone dane w imieniu Administratora niezależnie od miejsca ich siedziby, zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym punkcie III poniżej;
  • jakiemukolwiek podmiotowi, organowi egzekucyjnemu lub sądowi, w zakresie koniecznym dla ustalenia, skorzystania lub ochrony roszczeń;
  • jakiemukolwiek podmiotowi właściwemu do celów zapobiegania, śledztwa, wykrycia lub oskarżenia o czyny zabronione lub wykonania środków karnych, włączając zabezpieczanie i przeciwdziałanie zagrożeniom bezpieczeństwa publicznego;
  • jakiemukolwiek podmiotowi przejmującemu, w wypadku sprzedaży lub przekazania jakiejkolwiek zorganizowanej części Administratora (włączając przypadek reorganizacji, rozwiązania lub likwidacji).
Niezależnie od powyższego, Strona może używać wtyczek lub treści prezentowanych przez podmioty trzecie. Jeśli Kontrahenci zdecydują się z nich skorzystać, Dane Osobowe Kontrahentów mogą być udostępniane podmiotom trzecim, w tym platformom społecznościowym. Administrator niniejszym rekomenduje zapoznanie się z polityką prywatności podmiotu trzeciego przed skorzystaniem z jego wtyczek lub treści.
 
Jeżeli zaangażujemy podmiot trzeci do Przetwarzania Danych Osobowych Kontrahentów, zgodnie z zawartą z takim podmiotem umową powierzenia przetwarzania, Podmiot przetwarzający będzie zobowiązany do: (i) Przetwarzania wyłącznie Danych Osobowych wskazanych w uprzednich, pisemnych poleceniach Administratora; oraz (ii) zastosowania wszelkich środków ochrony poufności i bezpieczeństwa Danych Osobowych i zapewnienia przestrzegania wszystkich innych wymogów prawa powszechnie obowiązującego.
 

IV. Międzynarodowy transfer danych osobowych 

W przypadku przekazywania Twoich danych osobowych do państw trzecich, tj. do odbiorców mających siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym lub Szwajcarią w krajach, które według Komisji Europejskiej nie zapewniają wystarczającej ochrony danych (kraje trzecie niezapewniające odpowiedniego poziomu ochrony), Administrator przekazuje je wykorzystując mechanizmy zgodne z obowiązującym prawem, które obejmują m.in.:

„Standardowe Klauzule Umowne“ UE;
uzyskanie certyfikatu zgodności z Tarczą Prywatności przez osobę trzecią (w przypadku, gdy posiada siedzibę w Stanach Zjednoczonych);
gdy przekazywanie danych następuje do kraju trzeciego, wobec którego Komisja Europejska stwierdziła na podstawie decyzji, że państwo trzecie spełnia odpowiedni poziom ochrony.
Więcej informacji o istniejących zabezpieczeniach wdrożonych przez Administratora w celu zapewnienia przetwarzania danych osobowych zgodnie z odpowiednimi przepisami oraz o możliwościach uzyskania kopii danych lub o miejscu udostępnienia danych można uzyskać kontaktując się z nami korzystając z danych kontaktowych wskazanych w punkcie XII poniżej.

V. Ochrona danych 

Administrator informuje, iż wdrożył odpowiednie techniczne i organizacyjne środki ochrony w celu ochrony Danych Osobowych, w szczególności obejmujące zabezpieczenia przeciwko przypadkowemu lub bezprawnemu zniszczeniu, utracie, zmianie, nieuprawnionej publikacji, nieuprawnionemu dostępowi oraz innym bezprawnym i nieautoryzowanym formom Przetwarzania, zgodnie z obowiązującym prawem.

Administrator nie odpowiada za działania lub zaniechania Kontrahentów. Kontrahenci są odpowiedzialni za upewnienie się, że wszystkie Dane Osobowe są przesyłane do Administratora w sposób bezpieczny.

VI. Dokładność danych 

Administrator podejmuje wszelkie adekwatne środki, aby upewnić się, że:

Dane Osobowe Kontrahentów, które Przetwarza Administrator są dokładne i jeżeli jest to konieczne, aktualne; oraz
Wszystkie Dane Osobowe Kontrahentów, które Przetwarza Administrator, a które są błędne (mając na uwadze cel, w jakim są Przetwarzane) będą usuwane lub poprawiane bez zbędnej zwłoki.
Administrator, w każdej chwili, może zapytać Kontrahentów o dokładność Przetwarzanych Danych Osobowych.

VII. Minimalizacja zakresu danych

Administrator podejmuje wszelkie adekwatne środki, aby upewnić się, że zakres Danych Osobowych Kontrahentów, które Przetwarza jest ograniczony do Danych Osobowych adekwatnie wymaganych w celach wskazanych w niniejszej Polityce.

VIII. Przechowywanie danych 

Kryteria determinujące długość trwania okresu, w którym Administrator przechowuje Dane Osobowe Kontrahentów są następujące: Administrator przechowuje kopie Danych Osobowych Kontrahentów w formie pozwalającej na identyfikację, tylko tak długo, jak jest to konieczne dla osiągniecia celów wskazanych w niniejszej Polityce, chyba przepisy prawa powszechnie obowiązującego wymagają dłuższego okresu przechowywania Danych Osobowych. Administrator może, w szczególności, przechowywać Dane Osobowe Kontrahentów przez cały okres konieczny do ustalenia, skorzystania lub obrony roszczeń.

IX. Prawa kontrahentów

Zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, względem Danych Osobowych Kontrahentów, które są Przetwarzane przez Administratora, Kontrahentom przysługują następujące uprawnienia:
 
  • prawo dostępu do danych osobowych;
  • prawo do sprostowania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do ograniczania przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych;
  • prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do niepodlegania decyzji polegającej na zautomatyzowanym przetwarzaniu.
Jeżeli Przetwarzanie Danych Osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Kontrahentów zgody, Kontrahentom przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem Przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
W przypadku nieprawidłowego Przetwarzania Danych Osobowych, Kontrahentom przysługuje prawo do wniesienia skargi do państwowego organu nadzorczego do spraw ochrony danych, czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
Powyższe nie ma wpływu na prawa Kontrahentów wynikające z ustaw lub innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
 
Aby skorzystać z jednego lub więcej uprawnień lub zapytać o te uprawnienia lub jakiekolwiek inne postanowienia niniejszej Polityki lub o Przetwarzanie Danych Osobowych Kontrahentów, prosimy o kontakt, używając danych kontaktowych wskazanych w punkcie XIII poniżej.
 

X. Wykorzystywane technologie i narzędzia

Na stronie Domesta.com.pl korzystamy z zaawansowanych narzędzi, które pozwalają na zbieranie, analizowanie i wykorzystywanie danych o użytkownikach w celu optymalizacji doświadczeń użytkowników oraz skuteczniejszego dotarcia do naszej grupy docelowej. Dzięki tym technologiom możemy dostarczać spersonalizowane treści, komunikaty oraz oferty, które odpowiadają na potrzeby odwiedzających naszą stronę. Poniżej przedstawiamy szczegóły dotyczące tych narzędzi oraz sposobu, w jaki zbieramy i przetwarzamy dane.

1. Platforma marketingowa YouLead

YouLead to narzędzie typu marketing automation, które pozwala nam na głębszą personalizację doświadczeń użytkowników odwiedzających stronę Domesta.com.pl. Platforma ta umożliwia zbieranie szczegółowych danych o interakcjach użytkowników na naszej witrynie, co pozwala na dostosowywanie treści oraz komunikacji w sposób bardziej precyzyjny i efektywny.

Jak działa YouLead i jakie dane zbiera?

  • Zbieranie danych o użytkownikach – YouLead analizuje zachowanie użytkowników na stronie, zapisując takie informacje jak: odwiedzane strony, czas spędzony na stronie, kliknięcia w różne elementy witryny (np. produkty, formularze, przyciski) oraz inne interakcje. Dzięki tym informacjom platforma może tworzyć profil użytkownika, który jest wykorzystywany do dalszej personalizacji doświadczeń.
  • Personalizacja komunikatów i treści – Na podstawie zebranych danych o użytkownikach, YouLead umożliwia wyświetlanie spersonalizowanych komunikatów oraz treści na stronie. Na przykład, użytkownikowi, który wcześniej przeglądał ofertę określonego produktu, mogą zostać zaprezentowane specjalne oferty lub rekomendacje związane z tym produktem.
  • Rekomendacje produktów i usług – Zebrane dane pozwalają na dopasowanie rekomendacji do preferencji użytkownika. Na podstawie jego wcześniejszych działań na stronie, system może zasugerować podobne produkty lub usługi, które mogą go zainteresować.
  • personalizowane e-maile – Na podstawie aktywności użytkownika, YouLead wysyła również spersonalizowane wiadomości e-mail, które są dostosowane do zachowań użytkownika, takich jak porzucone koszyki, przypomnienia o ofertach, czy zaproszenia do skorzystania z promocji.

Co dzieje się z danymi?

Zebrane przez YouLead dane służą do tworzenia bardziej trafnych i efektywnych działań marketingowych. Pomagają nam one w utrzymaniu kontaktu z użytkownikami, zwiększając ich zaangażowanie i satysfakcję z korzystania z naszej strony. Ponadto, dane te mogą być przekazywane zaufanym partnerom, którzy wspierają nas w analizie i optymalizacji naszych działań marketingowych, w tym w zakresie automatyzacji marketingu i analityki.

2. Narzędzie analityczne HotJar

HotJar to narzędzie, które pomaga nam dokładnie zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej. Dzięki temu narzędziu możemy zbierać dane na temat zachowań użytkowników w czasie rzeczywistym i stosować je do optymalizacji witryny.

Jak działa HotJar i jakie dane zbiera?

  • Rejestrowanie sesji użytkowników – HotJar umożliwia nagrywanie sesji użytkowników, co pozwala nam śledzić, jak poruszają się po stronie, gdzie klikają i jak długo spędzają czas na poszczególnych stronach. Dzięki temu możemy zidentyfikować, które elementy witryny są najbardziej angażujące, a które mogą wymagać poprawy.
  • Heatmapy – HotJar generuje tzw. heatmapy, które pokazują, które obszary strony przyciągają największą uwagę użytkowników (np. miejsca, w których klikają najczęściej). Dzięki tym mapom możemy zoptymalizować układ strony, umieszczając kluczowe informacje w miejscach, które są najlepiej widoczne.
  • Ankiety i opinie użytkowników – HotJar pozwala na zbieranie opinii bezpośrednio od użytkowników poprzez ankiety. Dzięki tym danym możemy dowiedzieć się, co użytkownicy sądzą o naszej stronie, co moglibyśmy poprawić i jak dostosować naszą ofertę do ich potrzeb.

Anonimizacja danych

Wszystkie dane zbierane przez HotJar są anonimizowane, co oznacza, że nie zbieramy ani nie przechowujemy danych osobowych użytkowników. Zamiast tego, skupiamy się na analizie zachowań użytkowników w sposób ogólny, co pozwala na ochronę prywatności odwiedzających naszą stronę.

Co dzieje się z danymi?

Zebrane przez HotJar dane służą do poprawy użyteczności strony, umożliwiając lepsze dopasowanie jej do potrzeb użytkowników. Dzięki tym danym możemy tworzyć bardziej intuicyjną stronę, która zapewnia lepsze doświadczenia dla naszych odwiedzających.

3. Śledzenie reklamowe Microsoft

Wykorzystujemy Microsoft Advertising (dawniej Bing Ads) do prowadzenia kampanii reklamowych, które są skierowane do użytkowników, którzy odwiedzili naszą stronę. Dzięki temu możemy dotrzeć z odpowiednimi ofertami do osób, które wcześniej wykazały zainteresowanie naszymi produktami lub usługami, co zwiększa skuteczność naszych działań marketingowych.

Jak działa Microsoft Tracking i jakie dane zbiera?

  • Śledzenie aktywności użytkownika – Microsoft Ads pozwala na zbieranie informacji o użytkownikach, którzy odwiedzili naszą stronę i wykazali zainteresowanie określonymi produktami lub usługami. Dzięki temu możemy później wyświetlać spersonalizowane reklamy w sieci reklamowej Microsoft (np. w wynikach wyszukiwania Bing, na stronach partnerskich w ramach programu Microsoft Audience Network).
  • Personalizacja reklam – Na podstawie danych o użytkownikach, możemy tworzyć reklamy, które są dopasowane do ich wcześniejszych interakcji z witryną, co pozwala na skuteczniejsze dotarcie do potencjalnych klientów.

Co dzieje się z danymi?

Dane zebrane przez Microsoft Ads są wykorzystywane w celach reklamowych i marketingowych, aby zwiększyć skuteczność kampanii. Podobnie jak w przypadku innych narzędzi, te dane mogą być przekazywane zaufanym partnerom, którzy pomagają w optymalizacji reklam i zwiększeniu trafności naszych działań promocyjnych.

4. Google Analytics

Google Analytics to jedno z najpopularniejszych narzędzi analitycznych wykorzystywanych na stronach internetowych do monitorowania ruchu i aktywności użytkowników. Dane są zbierane głównie za pomocą plików cookies, które rejestrują informacje o zachowaniach użytkowników na stronie.

Jakie dane zbiera Google Analytics?

  • Monitoruje odwiedzane strony i podstrony, czas spędzony na witrynie oraz interakcje, takie jak kliknięcia w poszczególne elementy.
  • Analizuje urządzenia, systemy operacyjne, przeglądarki i lokalizacje użytkowników oraz źródła ruchu (np. wyszukiwarki, strony referencyjne, social media).

Analityka i optymalizacja:

  • Tworzy szczegółowe raporty i statystyki dotyczące efektywności witryny, co pozwala na poprawę struktury strony i dostosowanie treści.
  • Pozwala na segmentowanie użytkowników oraz analizę ich ścieżek zakupowych w celu lepszego dopasowania strategii marketingowych.

Prywatność i kontrola danych:

  • Google Analytics anonimizuje dane osobowe, takie jak adresy IP, a użytkownicy mogą zarządzać zgodami na pliki cookies w ustawieniach przeglądarki.
  • Dane mogą być przechowywane na serwerach w USA, a Google stosuje się do regulacji europejskich, zapewniając ochronę prywatności użytkowników.

5. Google Ads

Google Ads (dawniej Google AdWords) to narzędzie reklamowe umożliwiające wyświetlanie spersonalizowanych reklam użytkownikom, którzy odwiedzili stronę lub wykazali zainteresowanie określonymi produktami czy usługami.

Zbieranie danych i targetowanie:

  • Google Ads monitoruje interakcje użytkowników z reklamami, takie jak kliknięcia, czas spędzony na stronie docelowej oraz konwersje (np. zakupy, rejestracje).
  • System umożliwia precyzyjne targetowanie reklam na podstawie zachowań użytkowników, co zwiększa skuteczność kampanii marketingowych.

Retargeting i personalizacja:

  • Google Ads pozwala na retargeting, czyli wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy odwiedzili stronę, ale nie dokonali żadnej akcji.
  • Reklamy mogą być dopasowane na podstawie danych z Google Analytics oraz innych narzędzi analitycznych.

Prywatność i kontrola plików cookies:

  • Użytkownicy mogą zarządzać plikami cookies Google Ads w ustawieniach swojej przeglądarki oraz zrezygnować z ich zbierania.

6. Narzędzia analityczne i reklamowe

Na stronie internetowej Domesta.com.pl korzystamy z narzędzi społecznościowych, które pozwalają na interakcję z naszymi profilami w popularnych serwisach, takich jak Facebook, LinkedIn, Instagram, oraz YouTube. Wtyczki te pozwalają na łatwe dzielenie się treściami, interakcję z naszymi profilami oraz umożliwiają zbieranie danych analitycznych i marketingowych.

6.1. Facebook Pixel

Facebook Pixel to narzędzie analityczne, które umożliwia śledzenie działań użytkowników na stronie po kliknięciu w reklamę na Facebooku lub Instagramie. Umożliwia ono skuteczne prowadzenie kampanii reklamowych i analizę skuteczności działań marketingowych na platformach społecznościowych.

Zbieranie danych:

  • Facebook Pixel śledzi zachowanie użytkowników na stronie, takie jak odwiedziny, kliknięcia, rejestracje, zakupy czy inne interakcje związane z produktami lub usługami oferowanymi przez firmę.
  • Dzięki temu narzędziu można zbierać informacje o tym, jakie działania użytkownicy podejmują po kliknięciu w reklamę na Facebooku lub Instagramie.

Analityka i targetowanie reklam:

  • Facebook Pixel umożliwia tworzenie spersonalizowanych kampanii reklamowych skierowanych do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili stronę internetową i wykazali zainteresowanie ofertą.
  • Narzędzie to pozwala również na optymalizowanie reklam, aby dotrzeć do najbardziej odpowiednich odbiorców, bazując na ich wcześniejszych działaniach na stronie.

Prywatność i kontrola:

  • Facebook oferuje użytkownikom możliwość zarządzania danymi za pomocą ustawień prywatności w samym serwisie oraz dostosowania ustawień dotyczących plików cookies.

6.2. LinkedIn Pixel

LinkedIn Pixel to narzędzie analityczne, które pozwala na śledzenie interakcji użytkowników z witryną po kliknięciu w reklamę na LinkedIn. Jest to część narzędzi oferowanych przez LinkedIn w celu optymalizacji kampanii reklamowych na tej platformie.

Zbieranie danych:

  • LinkedIn Pixel gromadzi dane o działaniach użytkowników na stronie po kliknięciu w reklamę na LinkedIn, takie jak odwiedziny, zapisy, kliknięcia w określone linki oraz inne interakcje związane z produktem lub usługą oferowaną przez firmę.

Analityka i targetowanie reklam:

  • Dzięki zebranym danym, LinkedIn Pixel pozwala na precyzyjne targetowanie reklam oraz optymalizowanie kampanii reklamowych. Użytkownicy mogą być również podzieleni na grupy o podobnych preferencjach, co umożliwia dotarcie do najbardziej zaangażowanych odbiorców.

Prywatność i kontrola:

  • Użytkownicy LinkedIn mają możliwość zarządzania swoimi ustawieniami prywatności i kontrolowania zgody na pliki cookies.

6.3. Instagram Pixel

Instagram Pixel jest podobnym narzędziem do Facebook Pixel, ponieważ obie platformy należą do tej samej grupy – Facebooka. Instagram Pixel pozwala na monitorowanie działań użytkowników na stronie internetowej po kliknięciu w reklamę na Instagramie.

Zbieranie danych:

  • Instagram Pixel śledzi działania użytkowników na stronie po kliknięciu w reklamę na Instagramie, takie jak odwiedziny, zapisanie się do newslettera, zakupy, czy kliknięcia w konkretne elementy strony.

Analityka i targetowanie reklam:

  • Dzięki danym zebranym przez Instagram Pixel, można tworzyć spersonalizowane reklamy, które są wyświetlane użytkownikom, którzy wcześniej wykazali zainteresowanie ofertą na stronie internetowej.
  • Można także optymalizować kampanie reklamowe w celu dotarcia do bardziej zaangażowanych odbiorców, którzy są bardziej skłonni podjąć pożądane działania.

6.4. YouTube Analytics

YouTube Analytics to narzędzie dostarczane przez YouTube, które umożliwia właścicielom kanałów monitorowanie interakcji użytkowników z materiałami wideo na platformie. Choć YouTube jest w głównej mierze platformą do hostowania treści wideo, oferuje także narzędzia analityczne, które pozwalają na zbieranie danych na temat tego, jak użytkownicy angażują się w materiały wideo.

Zbieranie danych:

  • YouTube Analytics zbiera dane na temat interakcji użytkowników z materiałami wideo, takie jak liczba wyświetleń, czas oglądania, zaangażowanie (np. polubienia, komentarze, udostępnienia) oraz dane demograficzne (wiek, lokalizacja, urządzenia).
  • Narzędzie to może również śledzić, jak użytkownicy przechodzą z YouTube na stronę internetową po kliknięciu w link w opisie filmu lub w reklamie na YouTube.

Analityka i targetowanie reklam:

  • YouTube Ads (reklamy wyświetlane na YouTube) pozwalają na precyzyjne targetowanie użytkowników w oparciu o dane zebrane przez YouTube Analytics. Dzięki temu możliwe jest tworzenie skutecznych kampanii reklamowych, które są dopasowane do preferencji i zachowań użytkowników.
  • YouTube pozwala także na optymalizowanie kampanii reklamowych, aby dotrzeć do najbardziej odpowiednich grup odbiorców.

Prywatność i kontrola:

  • YouTube umożliwia użytkownikom zarządzanie swoimi ustawieniami prywatności, w tym zarządzanie danymi wykorzystywanymi do reklamowania treści oraz kontrolowanie plików cookies.

XI. Polityka cookies (ciasteczka)

Cookies to pliki tekstowe, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika, używane przez serwer do rozpoznania urządzenia użytkownika przy ponownym połączeniu. Cookies są pobierane przy każdym "wejściu" i "wyjściu" z serwisu. Cookies nie służą do ustalania tożsamości użytkowników a jedynie ich urządzeń.

Webcumulus używa na stronie www.domesta.com.pl plików typu cookies do rozpoznawania i zapamiętania informacji o użytkownikach. Pozwala to bardziej precyzyjnie rozpoznawać indywidualne potrzeby użytkownika i dzięki temu oferować mu usługi lepsze i bardziej dostosowane do jego wymagań.

Pliki typu cookies są wykorzystywane przez Domesta Sp. z o.o. również do celów:

  • statystycznych – co pozwala na tworzenie do celów wewnętrznych i kontrahentów statystyk pracy serwisów i odwiedzin użytkowników,
  • pomaga również zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  • prezentacji reklam na serwisach - w szczególności dla określenia treści reklam wyświetlanych na danym urządzeniu końcowym. Prezentacji reklam, m.in. w sposób uwzględniający zainteresowania Użytkownika czy jego miejsce zamieszkania (indywidualizowanie przekazu reklamowego) i z gwarancją wyłączenia możliwości wielokrotnego prezentowania Użytkownikowi tej samej reklamy;
  • dostosowywania zawartości serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; np. pliki cookies pozwalają w szczególności rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

Używając Cookies na stronie www.domesta.com.pl nigdy nie identyfikujemy tożsamości Użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w Cookies. Dane eksploatacyjne (dane o zachowaniu Użytkowników na stronie www.domesta.com.pl) zbierane przy użyciu Cookies lub innych podobnych technologii  mogą być także zestawiane z danymi demograficznymi (np. wiek, płeć, wielkość miejscowości) podanymi nam przez Użytkowników przy wypełnianiu formularzy. W takim wypadku, zestawiane dane pozbawione są wszelkich oznaczeń identyfikujących Użytkownika (anonimizacja) i przechowywane przez okres wymagany do celów, w jakich zostały one zebrane lub wynikający z przepisów.

Na stronie www.domesta.com.pl mogą być stosowane Cookies sesyjne oraz stałe. Te pierwsze pozostają na Twoim urządzeniu jedynie podczas korzystania ze strony. Cookies stałe pozostają na Twoim urządzeniu tak długo jak długo mają ustawiony czas istnienia lub do momentu kiedy je usuniesz.

Każdy użytkownik może nie wyrazić zgody na umieszczanie plików typu cookies na jego urządzeniu końcowym. W tym celu należy skorzystać z opcji wyłączenia pobierania i przechowywania plików typu cookies w przeglądarce internetowej. Usunięcie plików cookies może doprowadzić do utraty możliwości korzystania z niektórych funkcjonalności strony internetowej www.domesta.com.pl

Jak wyłączyć pliki cookie w przeglądarce?

 

XII. Newsletter

W przypadku, gdy Kontrahenci udzielą dobrowolnej, konkretnej, świadomej i jednoznacznej zgody na otrzymywanie newslettera Administratora, Administrator może przesyłać do Kontrahentów elektroniczny newsletter z informacjami handlowymi dla celów promocyjnych i informacyjnych. Dane Osobowe przekazane Administratorowi w związku z subskrybowaniem newslettera będą wykorzystywane wyłącznie dla celów przesyłania newslettera. W każdej chwili Kontrahenci mogą zrezygnować z subskrypcji newslettera poprzez skorzystanie z opcji rezygnacji zawartej w newsletterze, korzystając z linku opt-out znajdującego się w stopce wiadomości mailowej lub kontaktując się w inny sposób z Administratorem.

Otrzymane od Kontrahentów Dane Osobowe będziemy przechowywać wyłącznie w powyższym celu i przez okres, przez jaki Kontrahenci subskrybują newsletter oraz dopóki Kontrahenci nie wycofają swojej zgody na subskrypcję newslettera.

Przekazywanie Danych Osobowych Kontrahentów związane z otrzymywaniem newslettera nie jest wymagane ani ze względów prawnych, ani umownych, nie jest również wymagane dla zawarcia żadnej umowy. Zatem przekazanie tych danych lub wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera nie jest dla Kontrahentów obowiązkowe. Podstawę prawną do otrzymywania newslettera stanowi wyłącznie wyrażona przez Kontrahentów zgoda (art. 6 punkt 1 lit. a RODO). W przypadku braku takiej zgody lub jej cofnięcia – newsletter nie będzie wysyłany.

XIII. Dane kontaktowe

W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości lub komentarzy dotyczących informacjom zawartym w niniejszej Polityce lub innych kwestii związanych z Przetwarzaniem Danych Osobowych Kontrahentów przez Administratora, w tym w celu realizacji uprawnień, o których mowa w punkcie IX niniejszej Polityki, prosimy o kontakt z Administratorem:

DOMESTA Sp. z o.o. 
ul. Budowlanych 68 B, 80-298 Gdańsk 
email: sekretariat@domesta.com.pl

XIV. Definicje

Administrator oznacza jednostkę, która decyduje, jak i w jakich celach Przetwarzane są Dane Osobowe. Administrator jest odpowiedzialny za zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem dotyczącym ochrony danych.

Dane Osobowe oznacza wszelkie informacje o jakiejkolwiek zidentyfikowanej osobie fizycznej lub osobie fizycznej, która jest możliwa do zidentyfikowania. Przykłady Danych Osobowych, które Administrator może przetwarzać zostały wymienione w punkcie II powyżej.

Przetwarzać, Przetwarzanie lub Przetworzone oznacza wszelkie działania związane z Danymi Osobowymi, dokonane w sposób zautomatyzowany lub nie, takie jak: pozyskiwanie, nagrywanie, organizowanie, strukturyzowanie, przechowywanie, adaptowanie lub zmienianie, odzyskiwanie, konsultowanie, używanie, udostępnianie poprzez transmisję, rozpowszechnianie lub udostępnianie w jakikolwiek inny sposób, porządkowanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.

Podmiot przetwarzający oznacza jakąkolwiek osobę lub jednostkę, która Przetwarza Dane Osobowe w imieniu Administratora (inną niż pracownik Administratora).